کاخ صورتی

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

www.kakhe-sorati.blogfa.com

ya sar be in refighe ma ham bezanid savab dare!



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:35---5 آذر 1391
عزیزم این دوستی رو که لینکش رو گذاشتی تو بلاگفاست و ما نمیتونیم با ادرس لوکس بلاگ واسش کامنت بذاریم.
پاسخ:آره میشه آدرس رو تو متن هاش نوشت


alireza
ساعت14:05---26 تير 1391
hamon lego ghermezeh.perspolice@ -)

گروه ** پاسارگاد ما **
ساعت2:22---9 تير 1391
سلام دوست عزیز ، فرناز جان!!!

من واقعا خوشحالم که می بینم که شخصی اون هم از جنس دختر به تاریخ کشورش و پدرمون کوروش بزرگ علاقه نشون میده !!!

ما می تونیم با هم بیشتر در ارتباط باشیم و در این موضوع به بحث و گفتگو بپر دازیم...

در ضمن من این رو هم بگم که من تخصصم در فیلم سازی هستش و تا حالا هم چند تا کار تاریخی توپ و تپل انجام دادم...

من منتظرم...

سایت من :

WwW.Pasargadema.TK

و

WwW.MohammadAMin.TK

من منتظرما !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟


تنـــــــــــــــــــــــــــها
ساعت18:08---24 خرداد 1391
سلام گلم
آپم زودی بیا


حسن تنهای تنها
ساعت21:41---21 خرداد 1391


حسن تنهای تنها
ساعت20:44---19 خرداد 1391
یادش بخیر یه آجی داشتیم گه گاهی بهمون سر میزد

melisa
ساعت14:12---18 خرداد 1391
سلام دوستم خوبییییییییییی بی معرفت؟چرا سراغ نمیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟

zohre
ساعت18:24---11 خرداد 1391
سلام آجی جونـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــم...
چرا بهم ســـــــــر نمیزنی؟؟
دلم برات شده اندازه ی یه سر سوزن.........


ايبنال
ساعت12:57---8 خرداد 1391
شسيبلاتن

ارش جووون
ساعت12:50---8 خرداد 1391
i love you زياد نانا
پاسخ:برو عمو


جسد
ساعت18:07---6 خرداد 1391
چشم
پاسخ:چشمت بی بلا


کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:11---4 خرداد 1391

اعمال شب جمعه اول ماه رجب:

"بسم رب النور"

از جمله اعمال این شب نمازی است كه اگر شخص آن را به جا آورد، پس از مرگ هنگامی كه در قبر گذاشته شود خداوند تبارك و تعالی ثواب نمازش را به سوی او به بهترین صورت می فرستد تا همدم او شود و او را از تنهایی بیرون آورد.

این شخص با روی گشاده و درخشان و زبانی شیوا و فصیح به او می گوید: ای حبیب و دوست من! بشارت باد تو را كه از هر شدت و سختی نجات یافتی.

میت می پرسد: تو كیستی؟ بخدا سوگند كه من چهره ای بهتر از روی تو ندیده ام و كلامی شیرین تر از كلام تو نشنیده ام و بویی بهتر از بوی تو نبوئیده ام.

آن شخص می گوید: من ثواب آن نمازم كه در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب نزد تو آمده ام تا حق تو را ادا كنم ومونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور رستاخیز دمیده می شود من درعرصه قیامت، سایه بر سر تو خواهم افكند. پس خوشحال باش كه هرگز خیر از تو معدوم نخواهدشد.

در روایت داریم كه اگر كه شخصى ماه رجب بر او داخل بشود و پنجشنبه اوّل آن ماه را روزه بگیرد؛ پنجشنبه‏اى كه شب جمعه آن، اوّلین شب جمعه ماه رجب است و در شب جمعه، بین نماز مغرب و عشاء،

دوازده ركعت نماز دارد؛ شش تا دو ركعت، مثل نماز صبح در هر ركعتى بعد از سوره حمد، سه مرتبه سوره إنا أنزلناه و دوازده مرتبه سوره (قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ)

و بعد از تمام شدن این دوازده ركعت هفتاد مرتبه: أللهمَّ صَلِّ عَلى مُحَمّدٍ النَّبّىِ الامّىِّ وَ عَلى آلِه، بعد سر به سجده مى‏گذارند، هفتاد مرتبه: سُبوحٌ قُدوّس رَبُّ المَلائكة وَ الرّوح، دوباره سر بر مى‏دارد، هفتاد مرتبه: رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَ تَجاوَز عَمّا تَعلَم إنَّكَ أنْتَ العَلىُّ الأعَظَم، دوباره سر به سجده مى‏گذارد و هفتاد مرتبه: سُبوحٌ قُدّوس رَبُّ المَلائِكَة وَ الرّوح و داریم كه خداوند تمام گناهان او را مى‏آمرزد و هر حاجتى را كه بخواهد، خداوند به او عطا مى‏كند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 4 خرداد 1391سـاعت 11:53 نويسنده farnaz
яima